Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine dreame.si (v nadaljevanju Elkotex d.o.o.) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
S spletno trgovino upravlja podjetje Elkotex d.o.o., Magistrova ulica 1, 1000 Ljubljana, matična številka 1447025, davčna številka SI 80941427, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
1. CENE
Vse navedene cene so v evrih, vsebujejo DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini. V ceno izdelkov niso vključeni stroški dostave.
2. PROMOCIJSKA KODA
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine dreame.si in je časovno omejena. Promocijsko kodo se mora izkoristiti v tem omejenem časovnem roku, sicer je neveljavna. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.
Uporaba kode za popust:
- Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
- Na zaključku blagajne v okence ”KODA ZA POPUST” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”uporabi kupon”.
- Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
- Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno poravnati.
POMEMBNO! Promocijske kode se med seboj ne seštevajo (razen če je ob promociji izrecno navedeno drugače) in ne veljajo na že znižane izdelke.
3. NAROČANJE BLAGA
Naročanje poteka preko spletne trgovine dreame.si 24 ur na dan, vse dni v letu. Naročila sprejemamo med delovnim časom tudi telefonsko na številki 01/583 79 10 ali na elektronski naslov: [email protected]. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov in zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. V primeru, da zaloga naročenega izdelka poide, bomo kupca o tem obvestili.
4. POSTOPEK NAKUPA
Naročilo blaga: Kupec želeni izdelek izbere in nato klikne gumb »dodaj v košarico« . Takoj potem, ko je bil izdelek dodan v košarico, je v košarici tudi viden. V košarici lahko kupec izbran izdelek v primeru, da izbrani izdelek ne ustreza njegovim zahtevam, klikne na gumb »odstrani« in izdelek se bo iz košarice odstranil. Če želi kupec po pregledu košarice nadaljevati s kupovanjem, klikne na gumb »nadaljuj z nakupovanjem«.
Ko kupec izbere izdelke, ki jih želi naročiti, klikne gumb »na blagajno« in nato vpiše svoj e-mail ter v košarici izpolni vsa polja označena z rdečo zvezdico v tabelo pod košarico s svojimi podatki, kontaktno telefonsko številko in naslovom na katerega naj se izdelki pošljejo. Kupec potrdi naročilo s klikom na gumb »zaključi nakup«. Od trenutka, ko kupec potrdi naročilo z gumbom »zaključi nakup« sprememba naročila prek spletne strani več ni možna. Naročilo v obdelavi: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo v obdelavi. Prodajalec bo kupca obvestil o odpremi blaga na email ali telefonsko številko, ki ga je kupec navedel ob naročilu.
5. NAČIN PLAČILA, POTRDITEV PLAČILA IN RAČUN
Blago prodano preko spletne trgovine dreame.si se pošilja izključno preko posrednika Pošta Slovenije. Strošek pošiljanja je brezplačen, če je vrednost nakupa večja od 40€ z DDV. V nasprotnem primeru se zaračuna strošek pošiljanja preko Pošte Slovenije v višini 3.5€ z DDV. Blago bo pravilo dostavljeno naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni, razen v primeru višje sile.
Pri vseh artiklih so navedene informacije o zalogi blaga oziroma predvidenem dobavnem roku. Predviden dobavni rok nikakor ne pomeni, da bo blago v tem času dejansko dobavljivo.
Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato vam priporočamo, da navedete naslov, kjer ste dosegljivi dopoldan. V primeru, da ob dostavi niste na navedenem naslovu, vam dostavna služba pusti obvestilo in pošiljko lahko prevzamete v najbljižji poslovalnici Pošte Slovenije.
Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko, na katero ste vedno dosegljivi.
Plačilo z bančnim nakazilom
Pri izbiri plačila po predračunu (s splošno položnico) boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom BN-01. Plačilo lahko najlažje in najhitreje izvedete v vaši spletni banki (Klik, Abanet, Bank@Net…), lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. Plačilo prosimo izvedite pred dostavo naročenega blaga. Vse potrebne podatke za plačilo po predračunu, kot tudi primer pravilno izpolnjenega plačilnega naloga BN-01, vam bomo ob potrditvi nakupa poslali na vaš e-naslov.
Plačilo s Paypal
Pri plačevanju s Paypal boste preusmerjeni na njihovo spletno stran za plačevanje, kjer sledite korakom nakupa ter zaključite plačilo.
Plačilo s plačilno / kreditno kartico
- na prodajnem mestu ob osebnem prevzemu: MasterCard®, Visa, American Express, BA Maestro, Diners club (do 36 obrokov, min. znesek obroka je 20€).
- v spletni trgovini: Visa in MasterCard.
Za uporabo plačilnih kartic preverite pri svoji banki, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje.
Več o tem sistemu Bankart, si lahko ogledate na naslovu: http://www.bankart.si/si/ponudba/procesiranje-prometa-placilnih-kartic/. Če ste imetnik kartice kartičnega sistema Bankart, se lahko za pomoč pri uporabi kartic obrnete na kontaktni center Bankart na telefonsko številko (01) 583 41 83 (več o tem: http://www. bankart.si/si/ponudba/procesiranje-prometa-placilnih-kartic/klicni-center-bankarta/ ). Zaradi zagotavljanja najvišje stopnje plačilne varnosti se nadzira pristnost opravljenih transakcij. V primeru suma zlorabe je vsaka takšna transakcija brez predhodnega obvestila predana pristojnim organom za preprečevanje zlorab.
Flik plačilo
Flik je hiter in enostaven način plačila s potrditvijo v aplikaciji Flik oz. mobilni denarnici vaše banke.
Storitev trenutno ni mogoča za uporabnike Banke Intesa Sanpaolo in Sparkasse, ki storitve trenutno še ne podpirata.
Več o Flik plačilih si preberite na: www.flik.si.
Plačilo na obroke Leanpay
Hitro in enostavno nakupovanje na obroke tudi prek spleta, brez nepotrebne papirologije, brez skritih stroškov.
- Velja samo za fizične osebe
- Do 48 obrokov
- Znesek nakupa od 200 do 5.000 eur (z ddv)
6. VRAČILO BLAGA, ODSTOP OD POGODBE, REKLAMACIJE
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Kupljeno blago mora kupec v teh primerih ponudniku vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini, brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo. Blago mora biti poslano v originalni in nepoškodovani embalaži.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vse morebitne stroške vračila krije kupec
Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov prodajalca [email protected]
V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti izdelek vrne po pošti na naslov podjetja: ELKOTEX d.o.o., podjetje za trgovino in zastopanje, Magistrova ulica 1, 1000 Ljubljana.
Vrnitev prejetih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
7. STVARNA NAPAKA
Stvarna napaka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Za uveljavljanje stvarne napake nas mora kupec o tem obvestiti skupaj z natančnim opisom le-te v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake. Kupec lahko ponudnika obvesti o stvarni napaki na elektronski naslov [email protected]
Pogoji za zavračanje zahtevkov za neskladnost blaga
- Nepravilna uporaba ali ravnanje z izdelkom
Izdelek je bil uporabljen v nasprotju z navodili za uporabo ali v neskladju z namenom, za katerega je bil zasnovan.
Izdelek je bil fizično poškodovan zaradi nepravilnega ravnanja s strani uporabnika, kot so padci, udarci, nepravilno odstranjevanje ali namestitev. - Naravna obraba in iztrošenost
Zahtevek se nanaša na naravno obrabo in iztrošenost, ki je posledica običajne uporabe izdelka skozi čas.
Izdelek je izrabljen do te mere, da njegovo stanje ustreza pričakovani življenjski dobi glede na pogostost in način uporabe. - Neupoštevanje navodil za vzdrževanje
Izdelek ni bil pravilno vzdrževan v skladu z navodili proizvajalca, kar je privedlo do njegove poškodbe ali neskladnosti.
Uporaba neprimernih čistilnih sredstev ali postopkov, ki niso priporočeni v navodilih za vzdrževanje. - Neavtorizirane popravila ali spremembe
Izdelek je bil popravljen, spremenjen ali predelan s strani nepooblaščene osebe ali servisa.
Uporaba neoriginalnih nadomestnih delov ali dodatkov, ki niso odobreni s strani proizvajalca. - Zunanje vplive
Poškodbe, ki so posledica zunanjih vplivov, kot so ekstremni vremenski pogoji, vlaga, požar, poplava, kemični vplivi, ali drugi naravni dejavniki, ki niso v nadzoru proizvajalca. - Napake, ki niso bile prijavljene pravočasno
Zahtevek za neskladnost blaga je bil vložen po preteku zakonsko določenega roka za prijavo napak.
Stranka ni pravočasno obvestila prodajalca o napaki po njenem odkritju, kar je povzročilo nadaljnje poslabšanje stanja izdelka. - Spremembe v željah ali potrebah stranke
Zahtevki, ki temeljijo na spremembi želja ali potreb stranke in niso povezani z napako ali neskladnostjo izdelka (npr. sprememba mnenja, barve, velikosti).
Postopek za vložitev in obravnavo zahtevka
Prijava napake: Stranka mora napako prijaviti takoj po njenem odkritju in priložiti dokazilo o nakupu.
Pregled izdelka: Prodajalec bo pregledal izdelek in ocenil stanje ter skladnost z zgoraj navedenimi pogoji.
Odločitev: Na podlagi pregleda bo prodajalec stranko pisno obvestil o odločitvi glede priznanja ali zavrnitve zahtevka.
Pritožbeni postopek: V primeru nesoglasja ima stranka pravico vložiti pritožbo, ki bo ponovno obravnavana.
8. REKLAMACIJE
Reklamacije bodo upoštevane, v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (ni dostavil naročenega izdelka ali pa je le tega dostavil poškodovanega). Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času.
Podjetje Elkotex d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
- če ni priloženega računa,
- če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,
- če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.
9. POŠKODBA IZDELKA MED DOSTAVO
Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na dostavno službo, ki je izvršila dostavo. Kontaktni podatki vključno z navodili za izvedbo postopka reklamacije so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga od dostavljalca. Če sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotografijo.
10. GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Podjetje ELKOTEX d.o.o. je dolžno spremljati in ažurno reševati vse zahtevke, ki jih posreduje kupec.
Rok za popravilo oz. odpravo napake je 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oz. pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno popravo okvare in pomanjkljivosti izdelka.
Šele v primeru, če proizvajalec v tem roku ne odpravi napake, mora potrošniku brezplačno nadomestiti izdelek, z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
V primeru, da reklamiranega blaga ni možno zamenjati z enakim (ga ni več na zalogi/ni več dobavljiv), se po skupnem dogovoru zamenja za blago, ki vrednostno in kvalitetno ustreza reklamiranemu. Skrajni rok za rešitev reklamacije je 45 dni.
Garancijska popravila ali zamenjave se vršijo v servisu pri dobavitelju, kamor mora kupec dostaviti ali poslati reklamirano blago na svoje stroške. Stroške materiala, nadomestnih delov, dela, prevoza in vse stroške, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oz. pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, nosi prodajalec.
Zgoraj navedena pravila pa ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za napake izdelkov.
11. ODVEZA ODGOVORNOSTI
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Prodajalec si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
12. PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina je last podjetja Elkotex d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so last podjetja Elkotex d.o.o. ter njegovih pogodbenih partnerjev in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja Elkotex d.o.o.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
13. PRITOŽBE IN SPORI
Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani.
V podjetju Elkotex spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Po vseh svojih močeh se potrudimo izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte [email protected] ali na poštni naslov Elkotex d.o.o., Magistrova ulica 1, 1000 Ljubljana, ali osebno na naslovu ponudnika.
V roku osmih delovnih dneh bomo potrdili prejem pritožbe in uporabniku spletnega mesta sporočili, kako dolgo jo bomo obravnavali ter ga vseskozi obveščali o poteku postopka.
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom.
Hkrati vas obveščamo, da lahko pritožbo vložite tudi na EU platformi za reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
14. UPRAVLJALEC SPLETNE TRGOVINE
Upravljavec spletne trgovine DREAME na spletni strain www.dreame.si je podjetje Elkotex d.o.o., Magistrova ulica 1, 1000 Ljubljana
Podatki o upravljavcu:
ELKOTex d.o.o., podjetje za trgovino in storitev, Magistrova ulica 1, 1000 Ljubljana
Matična številka: 1447025
Davčna številka: SI 809 414 27
Telefon: 01 583 79 10
E-pošta: [email protected]i